Sunday 12 July 2009

Rombongan SKBS 09

Hari ini hati agak teruja kerana dapat gambar-gambar rombongan ke Genting Highlands pada cuti MEI lalu dari Kak Nah.

Rombongan sudah lama berlalu namun kerana menghadiri tutorial terakhir kursus KPLI j-QAF beserta kursus-kursus lain maka tiada kesempatan untuk menyedut gambar-gambar ini dari pendrive Kak Nah sebelum ini.

Saya seronok kerana dapat menyertai rombongan itu.

Selain hobi saya yang suka melancong .

Saya gembira kerana ia lebih merapatkan ukhuwah antara kami semua.
Betul seperti pepatah ' Tak kenal maka tak cinta.'

Layan sahajalah dua keping gambar ini kerana masa sudah agak malam untuk upload banyak lagi gambar di dalam beberapa folder.

Maklumlah waktu tidur pada hari kerja lebih awal berbanding hari cuti.

Masih perlu menyiapkan beberapa borang pada malam ini untuk diserahkan kepada kerani sekolah untuk dihantar ke SPP.

Gembira juga dengan blog baru ini kerana tujuan dibinanya adalah sebagai alternatif penulisan lebih ringan sebagai tatapan pembaca. Hanya sekadar berkisar kepada dunia saya sebagai hamba dan manusia. Terutama kepada dunia pendidikan yang kini kian rapat dengan diri saya. Semestinya banyak bercerita tentang anak-anak murid dan sekolah saya.

****Perjalanan adalah satu catatan panjang untuk ditulis sebagai panduan melayari hidup masa hadapan***

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...